1. Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε Διαχείριση -> Σύνδεση στον Πίνακα Ελέγχου Plesk
  2. Στην καρτέλα "Websites & Domains", κάντε κλικ στο όνομα του domain σας.



  3. Κάντε κλικ στην επιλογή "Logs"

  4. Εντοπίζετε το αρχείο με την ονομασία "error log" και το επιλέγετε. Θα ανοίξει ένα αρχείο .txt, το οποίο μπορείτε να δείτε με κάποιον επεξεργαστή κειμένου, όπως το Notepad.

     

     

     
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση; 2 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο (2 Ψήφοι)