- Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε Διαχείριση -> Σύνδεση στον Πίνακα Ελέγχου Plesk
- Στην καρτέλα "Websites & Domains", κάντε κλικ στο όνομα του domain σας.
- Κάντε κλικ στην επιλογή "Logs"
-
Εντοπίζετε το αρχείο με την ονομασία "error log" και το επιλέγετε. Θα ανοίξει ένα αρχείο .txt, το οποίο μπορείτε να δείτε με κάποιον επεξεργαστή κειμένου, όπως το Notepad.
Πιο Δημοφιλή Άρθρα
Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα mail λογαριασμό;
1. Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε...
Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την υπηρεσία email από το Plesk;
1. Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε...
Πως μπορώ να αλλάξω το Username και Password της FTP υπηρεσίας;
1. Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε...