1. Συνδεθείτε στο Control Panel μέσα από την οικονομική σας καρτέλα και στη συνέχεια επιλέξτε Διαχείριση -> Σύνδεση στον Πίνακα Ελέγχου Plesk

2. Στην καρτέλα Mail, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία διεύθυνσης email



3. Στην επόμενη καρτέλα, συμπληρώστε τα εξής στοιχεία



1. Συμπληρώστε τη διεύθυνση email που επιθυμείτε να δημιουργήσετε. Αν έχετε παραπάνω από ένα site, επιλέξτε το επιθυμητό site από το σχετικό drop down menu.

2. Ορίστε τον κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό email, χρησιμοποιώντας σύμβολα, γράμματα και αριθμούς. Μπορείτε να πατήσετε το "Generate" για αυτόματη δημιουργία ασφαλούς κωδικού.

3. Επαναλάβετε τον κωδικό πρόσβασης για επιβεβαίωση.

4. Πατήστε "ΟΚ" για να ολοκληρωθεί η διαδικασία

Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση; 1 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο (1 Ψήφοι)